Goosblabla

Jaja, vet att det heter fraba, men ändrade lite. (Ni har väl sett anger management?). Den här bloggen är min anger och happy management. Idag så har ju något trevligt hänt med såklart. Jag har äntligen fått min lägenhetsnyckel. Var i Jönköping idag och fick med mig Jennifer med, trevligt trevligt. Vi la in lite kartonger i lägenheten redan nu och kollade lite, hon tyckte min lägenhet var fin. Snabba var dem också och hade redan satt upp mitt namn i trappuppgången och på min dörr. Blev fett glad när jag såg det! Något mindre upplyftande är att min walkincloset inte var så stor som jag inbillat mig och att batteriet till brandvarnaren håller på att ta slut så det tjöt hela tiden medan vi var där med jämna mellanrum. Sen åkte vi till Rilo Zoopermarket och köpte en transportbur till min lilla kattunge jag får hem nu i månaden. Eller nästa månad blir det ju, 1 maj är ju på freitag, eller hur det nu stavas. Sen så hittade vi en jättebra affär där jag på allvar ska köpa mina utemöbler i år. Bergmans möbler hette det visst! Så mkt fint där, speciellt möbler och LAMPOR i massor. Sen så åt vi på MAX (= nostalgi), äter fortfarande lowcarb-målet jag brukade äta hos Jimmy.

Efter det så rullade vi hemåt, fast vi gärna hade stannat. Trevligt att Jennifer var med idag faktiskt, verkligen.

Nu så kommer bilder, först på min kusins lilla söta dotter Leia


Sen på mig i mitt "lilla" badkar. Hihi.


Sen på mig vid nya lägenheten och på mitt fina namn i trappen, hihi.



Duger jag?? :P Hihi

Håller på med tapetseringen och äntligen hittade jag ormen (inte den som varit försvunnen länge), typ här...


Jaja, natti natti på er. Ska jobba imorgon med, heldag. Sen blir det hem och ta det lugnt. Så blir det tidig kväll för på fredag blir det golvläggning. Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0