Killar är patetiska på allvar

Är det inte lustigt vad synd det alltid är om killar? Alltid alltid alltid är det ni som är så himla utsatta och det är SÅÅÅÅ synd om er. I helvete heller. Oftast så är ni ihop med de finaste tjejerna som finns, men kan ni fatta det? Inte så stor chans. Fan va intelligensbefriade ni är alltså. Gå och beklaga sig. Åh era tjejer är så elaka och bitchiga minsann, de kan aldrig unna er någonting och är alltid så gnälliga. En fråga: HAR NI FUCKING UNDRAT VARFÖR NÅGON GÅNG?

Ni skiter totalt i oss för det mesta, så fort ni har något "mangöra" som ni måste göra, eller om "grabbgänget" kallar. Ska alltid göra vad ni vill göra, men ska vi tjejer hitta på något så blir det "men varför ska du göra det för då?", eller "men va ska jag göra då??"

Ni är aldrig romantiska, blommor är självklart ingenting vi tjejer behöver och en överraskning, vad fan är det egentligen? Självklart ska vi se underbara ut och vara renrakade, solbrända och bara jätteporriga. Men ni då? Hur jävla sexiga är ni på en skala? När ni släpper av era jävla brakare, rapar högt vid maten eller beter er som riktiga praktsvin då heter det "men jag är ju kille" eller också kommer ursäkten från er morsa eller era syskon " boys will be boys", ni kan ju självklart inte rå för ert eget beteende... nej nej. Klart killar måste ut och leka lite, de kan ju inte "fastna" vid en tjej eller hur? Klart man ska leka av sig. Men om en tjej har lekt av sig, då heter det inte ERFAREN, då heter det HORA. 

Åh så less jag är på er, fy fan. Skulle hellre dejta min egen "Herr höger" i all evighet än fastna i ett jävla underlägset läge i ett förhållande igen. Spyr på er gör jag. "Girl power" säger jag bara. Fy fan har varit med om så många tjejer runtomkring som får ta så mkt skit. Spyr på det gör jag. Har tagit mkt skit med, men NO MORE. Så sug på den ni så kan ni köra på hur fittig och bitchig jag är igen. Gissa vem som gjort mig sån? GAAAAAH SHUTUP MOTHERFUCKERS 


Kommentarer
Postat av: Karin

yeaah vilket strongt inlägg!! amen för det... puss

2009-04-27 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0