Silviakaka, och träffat mitt kusinbarn Nils, 3 veckor gammal


Jag och Nils hemma hos mormor


Idag så vaknade jag av att telefonen ringde kl 11. Vi somnade inte förrän 3 på natten så det var lite kämpigt att ta sig upp. Men kunde inte ligga kvar när vädret var så himla fint. Gick och duschade och sen tänkte jag att jag skulle baka lite, eftersom det var så fint väder så det kändes som det säkert skulle komma förbi någon och då skulle det vara kul att ha något att bjuda på. Precis när jag skulle börja så kom mamma och pappa och hela familjen hem. Vi åkte upp till mormor och tog kakan med oss. Min kusin Jenny var där med sin lilla bebis, Nils ska han heta. Sen var hennes bror där med, en annan kusin, Christian, och hans tjej Rebecca, som ska ha barn om 2 veckor. Och så mor/farfar Per-Erik, Peter och Danuta, Bernt och såklart mormor. Och Harry hunden med, så var verkligen fullt drag. Och jättefint väder när vi satt där. Tog några kort när jag och andra höll i Nils, de kommer upp här nedanför. Sedan ikväll så har vi grillat för första gången i år, lukten av grill gör att det verkligen känns som sommar. 

2 olika slags kött, 3 olika sallader, 2 dressingar och massa gott var uppdukat. Vi firade lite påsk i efterhand eftersom vi inte var hemma allihop i lördags. Känns för övrigt som om det är lördag idag eftersom man är ledig imorgon med, weeeiii. 

Nu ikväll har vi tagit det lugnt sen, får se vad som händer mer. Det  blev till att se på Whipeout, sjukt kul kommentatorer. :D

Bilderna som utlovat
Nils, 3 veckor gammal

Daniel är inte van vid små bebisar, han har alltid varit minst :)

Mamma Jenny och lille Nils          Tess provar kommunikationen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0