Sugig Söndag

Ja, mulet och kiligt och har ingen som helst lust till någonting. Har börjat skriva det här inlägget flera gånger men raderat för det låter både hotfullt och så extremt otrevligt så vill inte vara sån. Jag har fått ta mycket skit, men vägrar bli likadan. Du är sorglig. Alla är sorgliga som svikit så. Ändra dig så jag slipper utesluta dig ur mitt liv. Orkar säkert vågar inte få dig för nära utan förändring. Men vill inte ha  mer krabbigt liv nu. Vill ha det bra. Och det här jävla vädret gör inget bättre. Överflöööööödig jävla äckeldag. Kill me now. Äh. Whatever.

Är på jobbet nu iaf och fixar med min hylla, det blir bra. Nu ska jag tapetsera imorgon och sätta på knopparna, sen ska de monteras upp. Ska väl slipa till dem lite med, så de har bra passform. Men nu ska jag ut och kämpa ihop någon timme till iaf med jobb. Every hour counts. Speciellt när man är sugen på valp. Problemet är egentligen 2:

1. Vart ska jag ha hunden de första 2 månaderna innan jag kommer vara aktivt i min lägenhet i Jkpg?
2. Vem ska gå ut med hunden när jag jobbar och egentligen vara med den så gott som hela dagen?

Mina största problem just nu, och så är det ju relativt dyrt med att flytta. Kanske är lite snabbt att börja tänka på hund. Viljan finns, visst, men det löser ju inte alltid allt tyvärr vet jag av erfarenhet.

Äh bitterfittan loggar ut från bloggen nu, innan jag smittar av mig. Blä. Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

kramar om jag har samma problem som du vad gäller punkt 2. fast svärmor lät väldigt positiv när jag berättade om hur sugen jag var igår. vet att hon skulle hjälpa till så mkt hon bara kunde, med glädje. Men så vill jag inte ha det heller, jag vill ju skaffa en hund för att JAG ska ta hand om den... kollar på valpbilderna nu och ja.. jag har inga ord kvar knappt. jag är förhäxad!

2009-04-06 @ 09:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0