Is it a carrot? No?!:(

Njut så länge det varar, dvs tills imorgon, sen blir jag mörkhårig igen. Men det kan ändå tänkas att jag kan passa i blont, vet jag aldrig eftersom jag aldrig kom dit. Fan i helvete. Men men livet leker ändå och känner mig faktiskt oerhört lugn, värre när man klipper sig och det blir skit, det kan man ju trots allt inte klistra på igen. Skratta inte för mycket, tänk på att jag ska skämma ut mig imorgon på jobbet. B nice.


Dagens läxa: Blondiner har inte roligare, haha.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Som du säger... Det går att färga om... MEN... Du bör låta håret vila en vecka eller två mellan färgningarna kanske... Kram

2009-07-30 @ 09:54:43
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Karin

men du.. med mina mått mätt var det där inte alls farligt! du har väl sett mig mellan varven? hehe. undrar om det inte skulle bli mkt bättre om du blekte håret en gång till? borde gå att rätta till bra ju. men du själv som känner om det känns bra ju. p.s. du kan aldrig gissa hur jag ser ut nu... också genomgått en extreme makeover i huvudet. lina hjälpte mig att lösa löshårsproblemet igår... vet inte om jag vill avslöja för mkt, men jag är korthårig, väldigt korthårig nu. puss

2009-07-30 @ 12:26:50
Postat av: Karin

men du.. med mina mått mätt var det där inte alls farligt! du har väl sett mig mellan varven? hehe. undrar om det inte skulle bli mkt bättre om du blekte håret en gång till? borde gå att rätta till bra ju. men du själv som känner om det känns bra ju. p.s. du kan aldrig gissa hur jag ser ut nu... också genomgått en extreme makeover i huvudet. lina hjälpte mig att lösa löshårsproblemet igår... vet inte om jag vill avslöja för mkt, men jag är korthårig, väldigt korthårig nu. puss

2009-07-30 @ 12:26:59
Postat av: Anonym

Ja du gumman ska bli kul att se faktiskt, undrar hur det kommer se ut, så åååå nyfiken. Satan! Imorgon ligger en ny mobil och väntar hemma, + chanel. Jimmy har fått sin båt stulen :( så tråkigt, den var bara väck när vi skulle ut och fiska. puss

2009-08-01 @ 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0