Samsung Ultra Touch, kommer nästa vecka till ingen mindre än mig

Nu har jag skaffat 3, vad ni än säger. Har gratis sms och gratis till alla tre och hemnummer med, vilket är bra. De resterande 230 kr i månaden ringer jag för. De hade inga inbytestelefoner på elgiganten där jag ska lämna in min gamla mobil på lagning idag heller, tredje jävla gången jag är där och frågar dem. Så nu får dem fanimej ringa upp mig när de fått in några istället, mycket bättre. Sen är det så mkt annat som händer så orkar inte ens ta upp det här. Så mkt som ska fixas med, har skaffat Swedbank nu och ska fixa visa och internet och e-leg och allt till det. Om någon timme eller två borde Tess vara tillbaka här i Jönköping, hon ska komma hit och jag ska skämma bort henne lite. Hon ska få nybakat bröd, så det så. Annars mår jag jävligt bra faktiskt. Allt flyter på. Saknar alla mina vänner. Undrar hur det är med Cissi, Karin, Jennifer, Ida, etc etc etc. Så många vänner, så lite pengar på mobilen.

Men fr.o.m. nästa vecka ska jag allt SMS-BOMBA er allihop. Ska skicka så mkt sms så ni blir så less på mig så det är inte sant. Bara därför att. Har börjar plugga med, faktiskt intressant det man läser, men det tar mer tid än man tror. JObbar helgen nu, får se hur det går, tror det kommer gå bra. Sen ska jag upp till Södertälje nästa helg. Det kommer nog bli kul. Ska göra om i hallen med Jimmy, får hoppas det blir fint, vet inte alls vad han har planerat faktiskt. Han har lovat mig att jag ska få beställa min pizza iaf, Den gode -paprika + banan och ananas med kebabsås. Har aldrig ätit en så god pizza som den, kanske därav jag gick upp 13 kg. Hehehe. Har inte ätit den på ett helt år nu, saknat den ibland faktiskt. Hihi. Jaja, kommer inte ha dator nu framöver så ni får stå ut. Ska lägga in nya finare bilder sen med min 8 megapixel-kamera! Borde vara stor skillnad från 2.0 iaf, så jävla dåliga och suddiga som de bilderna blir. Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0