Coco

Åh igår var jag och mamma och pappa och kollade på de andra katterna i Limmared som vi kommer att få hem efter midsommar där någon gång. Åh va söta de har blivit, fått egna personligheter och verkligen börjat att se ut så som man kan tänka sig de kommer se ut sen med. Min var riktigt tigrig på ryggen, men såg nästan ut som ett schackbräde. Ska försöka få en bra bild på det sen någon gång, men svårt när de rör på sig hela tiden såklart och så är det lite dåligt ljus där de har katterna just. Sen ska jag köra farfar till Limmared vid 10. Han har ju fått för sig att han ska gifta sig nu, efter 2,5 månader med nya bruden och har beställt ringar och allt. Får se vart det här slutar. Sagt upp lägenheten och allt. Går lite väl fort tycker jag väl allt. Sen så flyttar jag ju imorgon, gjorde två till tavlor igår, riktigt nice och ska göra en till idag. Ska köra Daniel till fotbollen sen med, kl 17. Sen är det packa för hela slanten. Ska ju få med mig terrariet och allt med, mycket mer jobb än man tror! Känns som jag är klar och inte har börjat på samma gång. Allt är glömt och allt är med!
Puss och lycka till Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0