Kattastrof

Ja, katten hittade sig ut i fabriken idag. Blev mindre glad när jag hittade henne och tog in henne igen. Det gick snabbt iofs för hon visar sig ju alltid när man ropar på henne. Hon hade kommit ut genom en sidodörr som förmodligen öppnats när man stängt en annan dörr. Det blir sånt drag så den hade gått upp och hon hade tagit till rymmen. Men nu har jag låst den dörren så allt bra där. Sen är det ju fredag och tacka fan för det. Har sån mensvärk idag och är inte alls på humör. Igår sydde jag gardiner och sydde mitt dubbelpåslakan till ett enkelpåslakan. Ni får se hur det blir sen. Mona har varit på besök idag med, alltid trevligt. Skriver mer sen och lägger in bilder. Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0