Dagens citat

Daniel sa en så skön grej innan vid matbordet. Pappa påpekade att det var hemskt va han var hängig på honom då. Daniels svar:
Ja, jag är som en magnet, och du är mitt kylskåp!

Tyckte det lät så skönt, så bra förklarat, ingen som kunde ifrågasätta vad han menade där inte. Nu har jag ont i magen igen, no fun. Ska väl hämta mamma och pappa hos Liv och Magnus sen, känner mig lite sådär lagom pigg till det faktiskt. Har börjat må lite illa med, får hoppas att det beror på något helt annat. Pratade med Jennifer innan idag med hon stod ute och skottade snö när jag åkte hem för att hämta en sak. Kul med sånna där spontana träffar tycker jag.

Nä orkar inte skriva mer, har inget spännande att berätta heller så nu har du läst helt i onödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0