Förkyld och Hugo Boss

Ja, idag vaknade jag väldigt sent, typ 11 och det är extremt sent för mig. Är förkyld idag och har drömt jättekonstigt inatt. Somnade ändå rätt tidigt igår faktiskt kl typ 12. Sen så har jag hållt lite i Daim idag, hon är så fin nu. Ska se om jag kan lägga in bilder nu faktiskt, annars blir det aldrig av.



Dålig kamera som vanligt så bilden är inte så skarp, men man ser de fina färgerna iaf. Funderar på om det hade varit bra att skaffa något mer djur, kanske katt eller hund. Om hund skulle jag vilja ha följande ras.

Nova Scotia Duck Tolling Retriever
  



Papillon
         

Sen är ju Mickes och Tesses hund den sötaste som finns och den mest lydiga. Mer väluppfostrad och lagom blandning av busig och lugn får man leta efter. Det som gör att man har börjat att fundera på det. Hundar gör en så glad. Eller som sagt en katt, men då måste det typ vara från ett katthem, eftersom jag måste ha möjligheten att lämna tillbaka den om man skulle reagera på den. Men enligt tester och så ska jag ju inte vara allergisk så det ska väl inte vara några större problem tycker man ju. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Cissi

tollaren är riktigt fin,, kunde vi ju träna ihop. har åkt på magsjuka,, ledsen att jag inte svarade på ditt sms,, varit lite mycke,, kram

2009-03-22 @ 16:57:44
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0