Helg igen

Jaha. Helg nu igen och lika fattig som vanligt (eller fattigare), kul... Men överlever nog ska ni se, får försöka få iordning lite grejer till lägenheten och fixa och dona. Har varit med Therese och Micke och kollat på lägenhet, där jag ska bo, fast i ett annat hus, det var en fin lägenhet, identisk min men på andra våning. Vet inte än om hon väljer att ta den eller inte, hon verkar lite valet i kvalet. Igår var jag lite ur humör och hade jättetråkigt, varför vet jag inte. Fick några låtar över msn som jag tänkte lyssna på idag om jag hinner och orkar.

Kollade på en massa gamla kort igår och blev nostalgisk, det var nämligen kort som jag inte ens hade sett innan, från typ hundra år sedan känns det som. Har tänkt på alla saker jag skulle skriva här, men allt faller ur huvudet så fort man börjar skriva. Ikväll blir det kul. Tess och Micke ska göra god mat och jag ska bara ta det lugnt och ha det bra (fast är ju lite förkyld än). Har så mkt lust att göra grejer, känns som om jag bara väntar på att få börja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0