I had a dream

I natt hade jag en så hemsk dröm. Drömde att det var som en liten petbox, fast på ena långsidan satt cylinderformade barkbitar som var riktade neråt, över det var ett lager jord så man inte skulle se de cylindrarna. Köpte iaf mina ormar drömde jag, igen och när jag kom hem så började det krypa fram massa spindlar. Fy va läskigt, eftersom helt plötsligt fick man ju inte på  locket, spindlarna rymde, locket passade helt plötsligt inte petboxen. Sen skulle man rädda sina ormar från spindlarna. Oh vilken konstig dröm. Inte nog med de här stora spindlarna, sen helt plötsligt så var det en stor jävla "blondie" däri som knappt fick plats i petboxen, spröten stack upp ur locket. Hua, ryser bara jag tänker på det.

Ja sen drömde jag att Daim öppnade munnen på vid gavel, som om hon riktigt tiggde om mat med. Allt jag kunde tänka i drömmen var "snälla någon tryck in en pinkis medan hon har munnen öppen för en gångs skull.

Annars är jag extremt trött idag och rädd för att få ont i handleden igen, har ju pluggat med Tesse till hennes tenta så vet ju allt om frakturer och förslitningar. Hon sa att jag ska vara väldigt försiktig med det. Jag håller med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0