Jabadaba-fucking-doooooooo.

Daim har ätit för första gången sedan... får se...like forever, minst 7 veckor, eller om det skulle bli 7 imorgon.. Var i Jönköping idag och gav det ett sista försök, fast med levande föda. Och inom mindre än 5 min så hade hon slukat den. Sååå skönt. Ni förstår inte hur inställd jag har tvingats vara på att den nog inte kommer klara sig. Nu är jag så glad, nu känns det som om man klart kommer klara av det.

Sen får jag inte glömma att ringa och klaga på min parkeringsplats, eftersom den ligger 500 mil ifrån min lägenhet och där folk typ kör nu, eller genar. Är inte alls bra med plats och blir så förbannad, tycker de kan ge den platsen till någon som bor på den sidan av området. Tycker iofs inte alls att någon ska behöva ha just den platsen, det borde inte ens vara en parkeringsplats, så ska ringa och klaga imorgon, i annat fall säger jag upp den helt den parkeringen.

Orkar inte skriva så mkt mer ikväll, ska gå och lägga mig,varit så trött idag så det finns inte. Berättar mer imorgon.
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0