Not Sick

Den här gången var det inget fel på mig, vilket verkligen irriterar mig. Nu har jag slösat en hel timme på ingenting, inte nog med det. Jag har fått betala för det! Det här kommer nog en viss person finna väldigt underhållande. Happ happ. Näe, göra några knop idag kanske så man kan gå hem och känna att man gjort något skillnad i världen idag? Såååå trött. Ormen har haft kul i natt iaf, och den verkar ju trivas mer nu när jag fått iordning.

Annars är allt så bra så. Kanske ska och simma idag, får se. Skulle behöva det för har typ ont i hela kroppen, men vet inte om jag orkar, är också extremt trött, men men dålig kombo helt klart. Igår fick jag lite låtar av Jimmy, alltid trevligt. Ska lyssna på dem sen när jag kommer hem. Hepp hepp, kaffet kallnar.

JeLoNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0