Röta

Idag har jag haft sån helvetes röta att jag inte kan tro det. Fr.o.m. i lördags har det varit min turvecka helt klart. Eller om man räknar från förra helgen då de ringde med lägenheten. Idag har jag fått tag på en 32 " tjocktv för 1 kr. Bättre än den jag har för den är så liten, passar bra tills man har råd med något annat. Sen så har jag fixat köksbord med iläggskiva och 4 stolar, jättefint i mörkt trä gratis i stort sett eller till låns. Så är jätteglad idag verkligen.

Men, har jätteont i ryggen, har belastat fel idag med besked. Imorgon kanske jag och Karin ska ta en tripp till Ida och hennes nya lägenhet. Sen så frågade jag Karin om hon vill sola med mig någon dag i veckan. Sen så är det inte så mkt annat på tapeten så att säga. Tänkte ringa och fråga Jennifer hur hon har det nu, och ta min obligatoriska kopp kaffe så klart, kl är ju efter 3. Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0