Tandutdragning och Tesse

Ja, idag ser ni har jag lekt mamma för andra morgonen på 2 dagar, fått gå upp så tidigt som mamma går upp varje dag och det är tufft. Hade dessutom en ormdröm inatt igen. Fast det var som om jag hade en 6-kantig glasbehållare som var avdelad i 6 tårtbitar. I varje del så fanns en ormbebis, förrutom i en där det var en svarta änkan, som jag tog upp med tång i ett av dess ben. Haha, lustigt. Problemet var att buren var som en ostkupa, öppnade man en, öppnade man alla, alla väggar följde typ med upp. Har drömt att Daim har ätit inatt igen med. Men nu har hennes ögon blivit normala igen. Har gjort en fuktgrotta (inte så snuskigt som det låter) hon kan slingra sig igenom nu, av en tom toarulle. :) Läste igår att det skulle vara bra när en orm inte ätit eller varit utsatt för hudirritation, för att förenkla så de kan ömsa i en del förhoppningsvis.

Var med Helene hos tandläkaren kl 8.40, hon skulle dra ut en mjölktand. Hon var så duktig, inte ett ljud kom ifrån henne, riktigt förvånad och stolt. Sen så ska hon ju får räls så småningom med. Nu är hon hemma och väntar på oss förmodligen.

Therese kommer idag och jag ska nog med in till stan och hämta henne. Ska väl försöka få tag på muspinkisar med, antar jag. :D Så blir lite mindre jobba idag, och imorgon, så det blir lite som det blir, får väl ta igen det någon helg. Imorgon ville Tesse bada, får se, har haft så ont i magen i veckan så vet inte hur det blir riktigt än. Fint väder har vi iaf, nu kan man börja leva igen och bli lycklig, hihi.

Fortfarande lite i chock faktiskt, kan inte tro att saker blivit som det blivit och är som de är. Känns som om det inte skulle vara såhär, men tydligen är det enda vägen. Det är hela tiden du som väljer, nu väljer jag. Inte så att du hör av dig och bryr dig ändå, så ser inget annat sätt. Mår bara dåligt av situationen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0