Tvätta bilen

Ja, det har jag gjort ikväll med pappa på jobbet. Sen har jag pratat med Ida i telefon, alltid lika trevligt. Imorgon blir det jobb igen, skönt faktiskt, tänk vad mkt mer man kan köpa bara man inte är så bekväm som jag varit hittills, eller har ju inte mått bra heller så sett, så har helt enkelt inte orkat göra mer, men nu börjar det vända, thank god. Kommer inte låta något förstöra för mig nu, absolut inte.

Blev extremt irriterad ikväll på dig, du vet vem du är. Vad förväntar du dig egentligen? Eller äh, orkar faktiskt inte bry mig. Det blir säkert bra så fort du hittar någon ny. Hoppas det blir snart. Fick mitt hyreskontrakt idag, och är såååå glad över det. Nu börjar livet. Hihi.

Orkar inte skriva mer ikväll, ska lägga mig och bara ha det gott, sov inte mkt igår natt så måste ta igen mig.
XXX
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0