Xider och åååååska

Ja sitter här nu med en Xider och känner mig oförskämt nöjd faktiskt. Var pappa som hade köpt dem och skulle ju ljuga om jag sa att jag blev besviken. Vi har haft så helvetes mkt åska här i eftermiddag så jag hade nästan trott att det skulle bli strömavbrott, två gånger på jobbet. Men icke sa Nicke, inte ens det. Så nu sitter jag här som sagt hemma. Ska göra några skivor till lägenheten sen tänkte jag med ny musik, hade bara massa gamla skivor. Och fast det var mkt nostalgi, så var det tyvärr ännu fler repor på skivorna, får bättra mig på den fronten!

Ja du, inte mkt mer som hänt idag, har jobbat mkt i veckan vilket ju är positivt. Nu ska vi ju kolla hockey ikväll med så klart, Sverige - Canada. Sen kommer vi ju få möta "Ryssjävlarna" i finalen om det går så bra. F - A - N. Men men, we do it. Åh vill till lägenheten och vill ha min kattunge, helst förra året, så otålig. Men ska spara de pengarna och stanna hemma. Får ta det när jag har råd eller anledning att ta mig till Jönköping sen, så enkelt är det. Men nu ordbajsar jag ordentligt känner jag. Over and out, uppdatering senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0