Nu går jag och lägger mig

Yes, nu ger jag upp, har läst igenom det mesta nu, är det så att det jag har läst igenom nu (= allt jag strukit under) inte räcker så ska jag fan inte ha G! (eller snarare A-E vilket numera står för G). Hoppas på att det blir frågor som man kan förstå bara. Måste se till att verkligen komma upp imorgon eftersom tentan börjar kl 8.10 på morgonen. Sen imorgon ska jag bara dricka likör, springa runt och dansa och vara skitglad. Kanske sova några timmar mitt på dagen bara för att jag ÄNTLIGEN KAN SLAPPNA AV. Inte dumt det. Nu gäller det. Vinna eller försvinna?!

Idag kom min ÄLSKADE SYSTER med en påse med två plastglas och en bag in box med vin för att muntra upp mig, hon hörde att jag lät jävligt sur och defensiv/panikslagen i telefon, så hon tog hit den enda uppmuntring hon menar att hjälper. Efter ett glas så blev jag lugn som en filbunke, farligt det där, kan ju bli en vana. Haha. Nej då. Tesse till ära kommer här en passande låt.
                    

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hmmm... Bag in Box... Du behöver inte vara nervös... Det här klarar du "lätt som en plätt"... Kram

2009-11-06 @ 09:48:45
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Karin

Vill med ha.... BiB. Det enda jag har i kylen (i drickväg) är en Xider, EN. Jag hade två förra helgen.. haha jag kämpar på, sakta men säkert.. men vadfan är det här.. nån måste ta mig tillbaks till verkligheten igen! vad nu det har med saken att göra. :D p.s. vill med blogga...

2009-11-06 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0