Liseberg

Här ser ni hur det ser ut när jag och Sofie är ute och går, rätt läskigt va? Sen kan det ju vara mörkare med när vi går helt klart. Lääskigt är det.



De bygger ny lekplats på området, kors i taket. Och min granne och hans tjej och ungen ska flytta nästa helg, fick jag reda på idag. Hoppas dem får det bra.



Blåbär fanns så mycket i skogen när vi var ute och gick, och lingon, och hallon en del med.




Mormor hade gjort äppelkaka precis när vi dök upp, som av en tillfällighet (faktiskt!)



En fin bild till :)



Coco var inte mycket för kubb. Helene sa till henne att gå och ha ner kungen, och det hade hon, så fräckt det såg ut. Hon tog en tass på var sin sida, och brottade omkull den :) Hon såg den nog som ett hot. Haha.




Balder



Kötid 15 min



Helene



Daniel






Hm, tror någon har ätit någonting blått, men är inte helt säker :)






Spänn fast säkerhetsbältena, nu kör vi!



Sisters




Uppswinget, helt klart åkvärd, så otäck :)







Fint väder hade vi med, inte för varmt, inte för kallt :)







Mamma vann 2,3 kg ballerina, och Daniel med. Så vi har 4,6 kg ballerina hemma, så nu kan alla komma på kaffe :) Ta med er några extra hem vettja så mamma blir av med dem. :)



Morbror Bernt kom förbi med sällskap och satt med mamma och pappa på Tyrolen några timmar. Medan vi sprang omkring med "de små", som inte är så små längre.


Fjäskhund, låg så här i 40 min så man skulle klia han mellan bakbenen. Då har man det bra



Skriver mer sen när jag orkar, börjar jobbet snart och bilderna fick prioriteras. Sen jobbar jag ju hela helgen, men det kommer som sagt mer om detta sen :)


Kommentarer
Postat av: Anders

Härliga bilder, ser ut som on ni hade det mycket roligt. Och perfekt väder, inte för varmt och för kallt, risk till regn som håll de extra stora folkmassorna hemma.



Jag tror med att nån hade ätit nåt blått :D, men ser ut som om en viss ung herr hade nåt surt haha, eller kanske bara svårtuggad.

2010-08-07 @ 01:11:26
Postat av: Ann-Sofie

Jag har nu börjat att försöka dela ut lite ballerina kex åt höger och vänster.... Men dom tar ju inte slut... Ska ge mig på Daniels monsterpack också när han inte ser tror jag... Hmmm... Attans vilka FINA foton du har hittat på mig... Bara att konstatera... Någon modell blir jag aldrig. KRAM...

2010-08-07 @ 08:55:48
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-07 @ 13:53:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0