Separationsångest

Ja, det har jag idag i allra högsta grad. På onsdag ska nämligen kattungarna säljas, lade ut annonsen sent igår kväll. Imorse var en här och tittade och har bestämt sig för att ge Fendi ett hem, och hade fått ett mejl nu från någon som av en ren tillfällighet bara var intresserad av Frigo, så de blir nog sålda och hamnar på bra ställen båda två. Sen ska en komma och titta på min soffa i eftermiddag också. Och innan det ska jag hinna gå ner och hämta resten av kuddarna till den från förrådet, göra enchiladas, duscha och förbereda eftersom mammas vännina Ingela börjar skolan idag och ska komma och få sova hos mig, nu på uppfällbar säng tyvärr om soffan blir såld idag, sen klart inte säkert de hämtar den idag men det vet man aldrig.

Ja annars går allt så bra så.
Så är det. Nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0