Idag har jag lekt centrifug...

... när tvättmaskinerna slutade fungera av någon konstig anledning när jag hade börjat tvätta. Torkrummet, och båda tvättmaskinerna bara la av, gick inte att starta om, fast allt annat fungerade, som ljuset och så. Känns som om de måste ha stängt av det själva, de jävla idioterna. Så fick ju be Tesse om hjälp att vrida ur mina kläder alla hundra miljoner liter vatten och måste när de kläderna om några år har torkat se till att tvätta om dem, för vet inte ens om den har sköljt kläderna eller om det är massa tvättmedel och skit kvar, vilket jag kommer få problem utav. Så så underbart härlig blev min kväll. Blev iofs bjuden på tacos hos syrran och det var inte illa. Sen skulle man självklart drabbas av magkramper och få gå hem. Så nu får mina pissvåta kläder självtorka i tvättrummet. Imorgon har ingen tvättid så då går det inte heller att starta maskinerna och tvätta klart eller använda torktumlaren eller torkfunktionen i torkrummet. Så om det inte har torkat imorgon så komme rjag få vänta till måndag med att åka iväg eller använda torktumlaren, och då melaln 7.30-11.30. Perfekt jävla tid. Blir så förbannad så jag håller på och dör. Inget mer som kan krångla snälla!??? Och mamma säg inte tänk positivt nu, helt fel tillfälle.... SÅ JÄVLA ARG OCH TRÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0