Känner mig nere idag

Det har följande anledningar:

1. Gått upp i vikt igen, sådär en 12 kg och känner det mer och mer att sötsugen verkligen inte vill försvinna
2. Fått massa problem med allergin, har nog inte varit såhär dåligt på 2 år minst. Så det känns skitjobbigt och pinsamt
3. Mitt liv är ensamt och jag håller mig själv ensam också, så det är mitt fel och ingen annans
4. Ont om pengar redan känner jag, fast jag har en hel del pengar. Men kurslitteratur att betala, sen fyller folk år, det är alla hjärtans dag, sen kommer våran gamla årsdag iaf sen den 7:e mars. Måste skaffa ett jobb
5. Men vart? Och vad händer framöver?

Känner mig inte helt hopplöst nere så sett, inte så att jag gråter eller så som det var ett tag för något år sedan, bara känner mig nedstämd och vet att jag inte kan göra något åt allergin innan jag kommer hem. Har inga grejer här. Sen så har jag iaf hittat ett gymkort jag ska skaffa, problemet är att Rikard-jävel simmar i den simhallen, men men, ignorera. Ska skaffa på Rosenlundsbadet iaf, kombinerat med gym, ingår gym i Norrahammar med, vilket är grannsamhället där vi bor, en station med bussen. Sen får man tydligen fripass till tre andra badställen, men har inte koll på dem än så länge. Kostade nog 990 tror jag, om det var per år, eller nej halvår. Men ändå billigt.

Åh ska bli så skönt att träffa mamma och pappa i helgen, behöver det. Behöver bli ompysslad. Blir jag nog av Jimmy med sen, men mamma är ändå mamma. Och måste ju se badrummet nere som är så omgjort, har ju drömt om det två gånger nu.

1:a gången: kom in och det var en grå vägg bara och kakel som låg ut på golvet, men inte var fastsatt.
2:a gången: kom in och alla väggarna var borta. Bara en toastol i mitten, sen gick det ner som duschdraperi (lite sådär halvgenomskinliga) på alla fyra sidor, problemet var att de inte gick ända ner, utan slutade sådär lagom ovanför låren och toastolen.

Så jag har tänkt en hel del på det här. Nu vill jag se det!!!
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0