Oj då

Det var ju inte så smart av Jennifer Nilsson att börja dricka groggar på en vanlig onsdag. Hur tänkte hon där? Ingen som vet, men jag har mått som jag förtjänat iaf. Riktig bråkstake är man. Hemsk. Kräkts i natt för första gången på min toa, det ni. Har ändå bott här i 7 månader så det är inte illa. Men tror förresten jag ljög nu, klart det varit fler gånger, det kommer jag ihåg nu. Ytterligare en gång får det bli istället. Idag skriver jag det sista på andra tentan på två veckor, så skönt att bli av med skiten sen, så trött på det. Fått alla böcker till nästa kurs nu med så det är ju kul. Diskat lite idag med, såg FÖR JÄVLIGT ut på min diskbänk, och tyvärr händer det oftare och oftare. Jaja, man får lära av sina misstag. Gud vilket nostalgiskt negativt inlägg jag lade in igår, haha, vadå dramatiskt och överdrivet? Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha oops!!! Men skulle du till skolan och så igår då? hoppas du är klar med tentan då iaf, som ska in idag! (har för mig det var den du höll på med också i onsdags då du ringde) hehe.

själv sitter jag och snörvlar. nysattacken inträffade på jobbet idag istället.... uuuusch. ska gå och snyta mig nu. (mycket viktig information detta)

sen ska jag uppdatera min bloggis också. :D puss

2010-01-22 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0