Dygnsrytm

Min är väl inte direkt den bästa, tur att jag inte börjar förrän 15.45 imorgon, men ändå. Skulle egentligen behövt tvätta innan dess men tror inte jag orkar, har ingen ork alls. Måste komma igång och börja träna lite och kolla upp om det är någon allergi eller något som spökar eller blodtrycket eller blodsockret.

Idag har det gått bra iaf, städade och så lite imorse och bakade kaka. Mamma, Therese, Helene och Sofie kom halv 4 och så tog vi en kaffe. Åkte med Sofie till Willys och sen har jag tagit det lugnt. Gick ut på en promenad ikväll för att komma igång, men har något knas med magen så dröjde inte länge innan jag fick vända hem. Hoppas verkligen att det blir bättre tills imorgon.

Har några saker jag ska fixa först och främst när jag får pengar:
- tänderna (iaf fixa den jag har mest ont utav preliminärt tills jag har råd med käkkirurgiska kliniken och 2500 kronor och en veckas utslagenhet)

- glasögonen/synen. Skulle vilja slipa om mina repade glas (500 kr per glasögon) och göra en synundersökning, haft mkt ont i huvudet på sistone

- min knöl på vänsterhandens översida, en broskkula som de tydligen bedövar och tar bort, där får man nedsatt funktion i några dagar tydligen, för det gör ont.

- veterinärbesök åt chanel + kattungarna

- någon slags plan för att gå ner i vikt, äta på ett visst sätt ett tag, göra en detox.

- behöver nya kläder, många som gjort sitt och börjar bli slitna och uttjatade.

När jag skriver den här listan känns det jobbigt faktiskt, för förutom det jag måste göra ovan finns det mycket jag skulle vilja göra:
- fixa lägenheten (sälja soffan, skaffa mindre terrarie, göra mer hemtrevligt)
- klippa mig
- bli tvungen att köpa viss kurslitteratur om den inte finns någonstans?
- busskort sen efter 20 aug
- äh ger upp, finns hur mycket som helst, men börjar bli lite seg i kolan, är ju lite sent ändå.

Så svårt att sova igen, så fort jag slutar upp med något börjar jag tänka lite, och sen lite till. Därför jag är uppe så länge, försöker hela tiden undvika att behöva att det ska bli tyst... Känns inte okej än, har inte kommit över alla svek, det kommer man nog aldrig att göra iofs.

Igår så drack jag och Sofie vin och hon bjöd på jättegod mat! Sen såg vi på film, som var jättebra och sen satt ute på balkongen med ljus och snackade bara. Åh orkar inte skriva mkt mer just nu. Ciao imorgon kommer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0