Kiss och bajsåldern

Ja, den håller jag på och fajtas mot nu, både privat och med kattungarna. Jag har haft så ont i magen nu två dagar så det har inte varit kul alls. Fy. Sånna kramper, har aldrig varit med om liknande. Så det är ju inte särskilt upplyftande. Det tillsammans med tristessen är verkligen ingenting att hurra för.

Men nu fortsätter kriget mot katterna, instängda i köket är dem, och man var tvungen att bygga högt, annars kastar dem sig över. Nu är det aluminiumfolie och vitpeppar där de kissar mest, i kombination med att jag torkat ordentligt och tagit pissoff under. Fungerar inte detta så får jag låsa in dem så de bara har plats för maten, sovplats och kattlådan, de vill ju inte kissa där de äter eller sover, så det ska tydligen fungera bra. Måste ha en kattlåda till då bara så chanel inte behöver springa där inne hela tiden, kommer hon vilja göra ändå men men, what to do?

Här kommer några bilder.





 






Klart vi ska finnas med i WoW. Mammas flicknamn. Coolt värre.


Så här tråkigt har jag haft om någon undrar, klarade harpan på 2 min och 1 sek.
Bara spelat 251 omgångar. Lol.



Sötnöt, som Sofie brukar säga.


Jag står i luften, cooligt. Äh nu ska jag ge upp mina katt och wow-referenser här. Får väl försöka ta en tur ut senare idag, när jag inte har de kramperna jag kämpar mot nu. Tror jag har dålig mat hemma seriöst också... Men men, får rensa lite. Kramar

PS PÅ TISDAG ÄR DET LÖN, JIPPIEKAYAY-MOTHERFUCKER!!! DS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0