Mensvärk, fyfan!

Är nu efter jobbet helt golvad. Så ont jag har i magen eller?! Hur kan det komma sig. Orka, det ska både regna imorgon och så kommer man säkert ha mensvärk då med. Men får väl bli en lugn dag då man städar, suck. Finns det inget kul i livet, och vart är mamma? Det var ju en 10 dagar sedan jag såg henne sist typ.

När ska jag åka till Liseberg och göra sådana där roliga saker, åka utomlands med en partner och bara leva livet och chansa lite, sätta sprätt på pengar och bara göra något schukt? Hoppas det blir snart, lever väldigt på slentrian nu känner jag, även om det finns två stora ljuspunkter, eventuellt tre. Tesse, Micke och A******. Så är det. :)

Åh ikväll hade jag velat haft någon som tog hand om mig för omväxlings skull. Som inte bara tar emot alvedon utan faktiskt kan ge mig alvedon, passa upp på mig och göra all tråkig skit som jag vill slippa när jag har ont. Någon som kunde bara myst med mig och....*suck*. Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0