Flytt på gång?

Ja jo funderar nog på att dra mig ifrån Jönköping ändå tillfälligt iaf. Flytta närmare hem mot vänner och familj. Det gör mycket när man inte har pojkvän och då jag pluggar på distans så är det svårt att skaffa nya vänner bara sådär, speciellt nu när jag har Felix hela tiden. Så vi får se vart jag hamnar, spännande. Har en lägenhet jag nog ska kolla i helgen, men vi får se, den var på tredje våning, kan ju vara jobbigt att känna att man måste tassa på tå, sen så låter ju Felix en hel del när han hoppar upp och ner från saker och "lägger" (läs faller ihop) på golvet.

Sen är det katten med, men det jobbiga är ju att lägenheten är precis rätt storlek, med sovalkov dessutom och att den var billig med. Men som sagt, ska kolla på den så får vi se. Nu ska jag fortsätta på mina uppgifter som måste in i början av nästa vecka. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0