Pluggdag och första snön i år föll idag

Men jag måste ju ändå uppdatera min blogg såklart, det är ju ett måste för böveln!


Jag och Felix i helgen uppe vid Hagatorpet, där det spelades fotboll, kastades tennisbollar, grillades korv och mashmallows och bara pratades och mystes. Gick jättebra hemma i helgen, vilket var skönt. Vi firade att Tesse och Micke förlovat sig med champagne och mys så. Sen på lördagen så gick vi upp till Hagatorpet. En allmänt bra helt så faktiskt. Mamma gjorde supergod mat med, så man fick lite mammas hemlagade :) Var ett tag sedan.


Felix lekte med den enda i hans storlek som inte klagade när han bet i den, haha, tigern som vans på Liseberg för x antal år sedan. Så kul han hade, ingen som gav tillbaka! Hit gick han så fort man tröttnade på honom och han förstod det :)


Så här högt hoppar jag när jag vill!


Grodan aka Chanel


Tesses och Mickes fina blommor från farfar








MMMmmmmm-arshmallow


Någon mer än jag som tycker det mönstret i det röda ser ut som en snopp på bussarnas säten eller?
Sen är det en krigsskada som är infekterad efter jag och Felix varit lite osams om vissa regler :)


Min hund är den som inte kan vara still högst upp i mitten.


Min ståtliga herre med en evigt vandrande blick.



Ps. Jag växer


Så här ser det ut när ens 14-kilos "lilla" valp har varit uppe på fönsterbrädan för att man dammsuger.


Så här kom han tydligen upp via stolen, fast han aldrig kommit upp på en stol innan, han måste varit VÄLDIGT motiverad/ihjälskrämd.


Vi var på valpkurs igår, ute i INGENSTANS. Gick från Dalviksringen till Samset, det ÖSREGNADE. Felix var helt slut när vi  kom fram. Så nästa gång ska vi dit på dagen, bra det eftersom det inte var upplyst första vägen när man skulle hem i ösregnet, sådär kul.



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det såg faktiskt ut som en snorre! på sätet alltså. fan vad skumt!

Men det är väl vi som inte har någon koll på färg & form... ;)

Hoppas det gick bra med Felix på kursen iaf. Men de skulle väl komma hem till dig nästa gång?

2010-10-21 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0