Skitdag

Idag har varit en sån helvetes jävla skitdag så det är inte sant. Först skulle Danne ringa, och visst det gjorde han, för att tala om att han helt plötsligt inte var intresserad. Tio minuter efter det så skulle man till tandläkaren, förkyld har jag känt mig hela dagen och ont i magen och illamående. Så nu sitter jag här, gör min första diskussionsuppgift och känner mig lagom bitter. Har fan bara lust att slå ihjäl varenda jävel jag ser. HATA. Jävla fega idioter till killar. Sorgliga släktet helt klart. Orkar inte bry mig, och vill absolut inte att han ska veta att jag bryr mig. Vill inte ge honom det. Sa bara att det var ju bra att han sa det typ och att jag måste börja röra mig till tandläkaren.

Har legat i sängen några timmar och mått sådär lagom bra som man göra vissa dagar. Nu har jag gjort lite kaffe och sitter här och gör lite nytta. Det enda positiva idag är väl att man ska få se Tesse och Mickes nya bil. Sweeet. Sen fick jag inte betala så mkt hos tandläkaren för jag fick avdrag, fick betala 50 kronor, så det var ju billigt. Den 12:e oktober ska jag dra ut min tredje visdomstand (can't wait). Så upplyftande är livet. Har ingen ork att laga mat, sugen på kolsyrat så jag håller på att dö och vet inte vad.

Men men. Det är väl egentligen inte så illa. Bara jävligt sur just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0