Bokning

Ja idag så har jag iaf preliminärbokat kryssningen till Riga med Therese i april. Ska ringa och bekräfta den inom en vecka.

Försöker hitta ett snyggt skal till min iPhone, hittade ett men det kostar 400, känns lite väl mkt. Ed Hardy var det, svart så snyggt. Love Kills Slowly ni vet?

Nu sitter jag annars och läser krimonologi. Har ju tenta på fredag :) En timme tar den så inte så blodigt allvar men ändå. Ska göra klart uppgiften med så kastar jag in den så får vi se hur den går också.

Har gjort en paj idag, jordgubbspaj. SÅ GOD. Så ska nog ta lite mer kaffe nu medan det är varmt och sen paj och fortsätta plugga, medan jag kommit igång (kind off). Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0