Cloudday

Ja, inte fan är det sunday iaf. Idag är en riktig skitdag. Inget har blivit som man trodde och allt har bara varit skittråkigt och blivit fel. Ingen lust att gå in på det så sett. Men det är något som håller mig tillbaka, som gör att jag känner mig deppig. Något som jag inte känner det är lönt att ta upp, för då blir det bara pannkaka av allt ändå. Bättre att vara tyst ibland. Ibland önskar man att ... äh jag vet inte.

Nu ska jag fortsätta och tråkplugga och sitta här själv. Sucks big time. När ska livet börja? Visst pluggar och har en egen lägenhet och Felix. Men vill så mycket mer. Vill hitta den där som gör allt värt det. Den som man kan se en framtid som kanske inkluderar barn och ett hus och fast inkomst tillsammans med. Singel är inte kul. Så är det bara. Det kommer väl säkert, men den dagen är alltid för långt borta. Har ingen lust längre att vara här själv. Fy. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0