Stomach ache

Ja idag är jag inte riktigt hundra. Imorgon fyller mamma år, grattis älskade mamsen! Idag har jag en fruktansvärd mensvärk. Har varit hos mamma en sväng idag och skulle väl pluggat, men fick värsta ont i magen som sagt. När jag skulle gå hem så mötte jag på Evelina och Chai (inte säker på stavningen men ändå :). Han är en labrador/berner sennen/bordercollie-blandning och Felix bästa kompis. De leker så sinnesjukt snällt och bra tillsammans.

Nu blir det till att gå och lägga sig, efter att man tryckt i sig 2 alvedon, en sån dag är det :) Men det går säkert över. Skönt bara att kunna ta det lugnt sådana här dagar, inte behöva jobba 7-16. Men den tiden kommer ju om typ 1 år lite drygt. Så då kommer man längta tillbaka. :D Ska nog se om desperate housewives eller någon annan serie. Strökolla lite. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0