Dan före domedagen

Ja så känns det idag. Imorgon är det tentamen. Mamma, Helene och Tesse ska till Halmstad och kolla in ett ridgymnasium, och jag har en hund som är hemma själv, får se hur det löser sig, blir till att plocka bort en hel del grejer om han ska vara själv en allt för lång stund.

Idag så har jag försökt få igång min digital-tv, men nu är det tillfälliga störningar som gör att alla har svart bild bara för det, fick jag reda på när jag ringde supporten och var samtal 79 i kön. De hade lagt in ett talmeddelande där de informerade om de tillfälliga störningarna. Jag börjar bli lite irriterad på dem. jag skulle fått digitaltv 6 januari, men då hade jag en gammal box hemma som visade sig vara för gammal. kan de inte skriva vilka som funkar och inte på hemsidan liksom, de är ju så jävla förtjusta i att både lägga till *, ** och *** annars menar jag. Sen så hade de inte den inne utan bara på sitt lager, så tog det en extra vecka, jaha. Nu så har jag äntligen fått hem skiten och då har de tillfälliga störningar, går inte ens att bläddra i menyerna utan att det ska ta hundra år.

Nu är det föreläsningar som gäller, har en katt som verkligen har blivit ledsen på sistone, hon vill ju kunna komma ut när hon vill. Vet inte hur man ska lösa situationen, eftersom hon är rädd för trapphuset och vill inte lämna henne ute över natten, det är inte humant. Det gäller ju att hinna få tag på henne sen med. Men visst det finns en lada här som hon brukar gå in i, men man vet ju inte vad som finns där heller. Kan ju ligga yxor och råttgift och fans moster med om man har otur. Nu så ska jag som sagt plugga, har ju vänt lite på dygnet, så det ska nog vara lugnt. Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0