En lyckad dag

Ja dagen har gått jättebra. J'était très nerveuse, mais sans raison. Försöker iaf komma ihåg lite franska. Menar iaf på att jag var väldigt nervös, men utan anledning. Provet gick bra, var en delfråga jag inte förstod va de var ute efter, men men sånt är livet. Skrev 10 sidor så det ska nog ha gått bra. Sen har jag sovit idag, för var uppe till 5 i natt, har ställlt om dygnet när jag varit sjuk som sagt. Nu sen så har jag städat upp här, vilket tagit tid och varit i ständig kontakt med Telias kundservice. Först fixade de störningen så jag fått mina kanaler, wei. Men sen så hade jag fel på Spotify som jag ska kunna få i tv:n. Så skulle de skicka ett bekräftelsemejl, som aldrig kommit fram, så får väl säkert ringa igen. Så trött på dem just nu faktiskt.

Nu blir det tv4 fakta och kriminalprogram. :D:D:D
Men först lite bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0