Firefox

Ja tydligen så funkar det inte att ha IE9 (internet explorer 9) och blogga, för det är bara en betaversion och den har en hel del buggar, good to know. Nu så är jag igång i alla fall och ska skriva av mig lite igen.

Ser på tv4 fakta uppdrag: missbruk. Kan inte ens föreställa mig vad de familjerna går igenom som bor tillsammans med en missbrukare. Jag känner mig faktiskt ledsen för dem och med dem. Jag har inte ens varit i närheten av det med X, fast han drack mycket, och jag tyckte det var jobbigt. Önskar bara att alla barn i världen kunde få de föräldrarna de förtjänar. Tänk om alla hade fått samma förutsättningar här i livet att växa upp till bra människor.

Annars idag så har jag varit rätt trött, för Felix var uppe i natt och mådde inte riktigt bra, både 2 på natten och halv 3 fick jag gå ut med honom. Satans kallt var det kan jag tala om. Sen har jag satt ihop den sista hyllan idag och fixat bakgrundsluckor överallt. Så här ser det ut just nu.

Inne där jag ska plugga har jag satt svarta luckor med gröna blommor på. Köpte den tapeten för säkert 2 år sedan innan jag flyttade till Hovslätt, men har inte kunnat använda dem förrän nu, för de var gjorda till de här hyllorna och har inte haft någon innan.








Nej nej, Felix fäller inte alls just nu och är en vandrande allergibomb.


Gjorde an god kaka med idag, imorgon kommer Jennifer hit, hon kanske vill smaka vem vet? :D

Annars rullar väl dagarna på som vanligt antar jag. Tjing

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kakan var jättegod... Jag har lite extra plats i frysen om du har svårt att få plats med den i din... INGA PROBLEM...

2011-01-30 @ 22:13:00
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0