Janvier

Ja, nu är det Januari, nu hoppas jag iaf att det går mot vår snart, inte för att jag har något emot snön, har faktiskt blivit roligare att vara ute i snön sedan man skaffat hund. Kasta snöbollar är ju det roligaste som finns. I förrgår så gjorde jag om terrariet så det blev lite snyggare, lade till bakgrund och skaffade en platsväxt till så nu ser det faktiskt riktigt nice ut. Ormen ska ömsa snart det syns.




Här kommer några videoklipp med, Nille och Felix som har roligt med en leksak, en man drar i ett snöre så vibrerar och vandrar leksaken utmed golvet, men nu kommer den inte långt :)



Var väl det klippet jag hade tydligen :) Sen så idag så har jag jobbat från 8-12, sen har mamma fått en induktionsspis av pappa i julklapp, jättefin, med varmluftsung, så länge hon velat ha en sån :) Så det var ju nice. Så sen har jag ätit mat och så har jag varit hos mormor en sväng. Imorgon måste jag göra klart min uppgift, sen så ska jag och Jessica höras av om den. Efter det så ska jag koppla in internet, tv och allt på onsdag kväll, sen tors och fre blir det nog jobb. Så sen helgen blir det råplugg, har ju tentamen den 14:e. Imorgon måste jag ringa och se om jag kan skriva här på gymnasiet, annars får jag kolla Borås. Sen skulle jag och Ida träffas i veckan med :)

Sen den 21 så tar Tesse examen :) Grattis gumman, du äger! Så sen 22:a börjar hundkursen i Tranemo jag och Felix ska gå. Ska ringa och fråga om kastrering till Felix också och kanske Chanel med får se vad kalaset går på, ska rådfråga lite med. Så sen är det februari, då är det 3 födelsedagar på 10 dagar. Mamma 3:e feb, Daniel 8:e feb och Therese 13:e feb. Sen är det alla hjärtans dag, som jag nog kommer fira förmodligen hemma helt själv, haha, nej då ingen fara. Det kommer fler år.

Nu så har jag tentapanik, måste verkligen sätta igång. Sista föreläsningen var inte kortare än 1,5 timmar tydligen. Hej så länge

Nyår förresten, lägger ut några små bilder utifall någon inte vill att det ska vara stora, man vet aldrig.





Sen kommer bilder jag tog en solig dag på lägenheten och utsikten här, så fint med all snö :)
















Söta lilla hatchling, med horn mitt på nosen :)


Ser ut som samma men är faktiskt två olika tavlor i samma anda, tänkte ha dem i vardagsrummet på väggen till vänster direkt när man kommer in :) 119 kr är inte så farligt pris.


Denna tyckte jag var skitsnygg med, får se vart den fårr plats. :) Om det blir att köpa framöver. Sen var den en spegel men det kortet blev suddigt. Var en svart spegel som indelad i 3 delar, som ett fönster, lite snyggt tillsammans med de tavlorna jag tänkte göra till hallen med :) Svart tema där med andra ord :)

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Mala

Men hallå sicka snygga tavlor,vart har du hittat dom? =) Tycker du fått de riktigt snyggt i lägenheten!Hoppas du piggnat på dej nu å att allt är bra med dej =) Kram Malin

2011-01-11 @ 14:31:49
URL: http://theonlymala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0