The snow is thawing

Ja, snön tinar upp/töar bort alltså. Ja igår natt måste det har regnat en hel del idag kunde man faktiskt se marken för första gången på några månader känns det nästan som. Har inte kunnat gjort det sedan jag flyttade hit iaf :) Ska bli kul och skönt sen till våren när man kan ut och latcha utan att Felix blir så blöt. Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb igen, hoppas mamma mår bättre imorgon, hon är ju lite förkyld. Somnade idag när jag kom hem så är lite pigg nu istället. Hämtat ut juridikböckerna idag nu, så nu har man lite att göra hua.

Felix sover så sött nu så. Lugnet har lagt sig. Stötte på min kusin Erik idag på ica, trevligt. Han hade varit på kanarieöarna och i halmstad och festat :) Men han såg inte så sliten ut för det. Hahaha. Ja en del har energi, det är ju tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0