Grattis Chrisse och Rebecca

Grattis till min kusin Chrisse och hans tjej Rebecca som fick en liten tös imorse! Verkligen jättekul att allt gick så bra och så fort!

Idag har varit en seg dag, varmt på jobbet och mycket besök, vilket vart skönt. Har packat hörnhyllor idag, det tyngsta man typ kan göra på jobbet, vilket går bra ihop med min ryggvärk eller inte. Så har det nu blivit sommar igen och på andra våning där jag sover så är det 800 grader ungefär. Skönt verkligen. Fläkten åker på nu på nätterna.

Nu vill jag verkligen hitta min stackars lilla orm. Var uppe med ficklampan inatt med, var inne på vinden nu t.o.m. men ingen tur där heller. Nu på torsdag får jag min kära nyckel. Måste fundera ut vad jag ska ha för matta i hallen och vad jag ska ha i köket sen eftersom parketten inte räcker till hela lägenheten. Sen ska det köpas byrå och hylla med sen när man väl lagt golvet. Orkar inte skriva så mkt mer idag, inte så mkt som hänt ändå. Igår tapetserade jag en massa och sen inte så mkt mer faktiskt. Pratade med Tesse om våra lägenheten och satt nere i köket, mysigt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0