Försöker....

... stå emot dunderförkylningen som försöker bryta ut med alla krafter. Kände att jag hade ont i halsen imorse redan och nu när man lägger sig kommer symptomen igen. FUCK. Vill inte bli sjuk nu, vill tjäna pengar så jag kan ta hand om alla mina små underbara djur. Vill heller inte bli sjuk så jag inte kan hämta min lilla katt nästa vecka. FUCK. Åh hade en trevlig promenad runt sjön med Jennifer idag och vi pratade av oss lite. Diskuterar fram och tillbaka och bollar allt. Skönt faktiskt. Känns som hon verkligen förstår och har en sund uppfattning till allt. Plus i kanten där gumman. Tar gärna fler promenader såklart! Hoppas det går bra med dejten i fortsättningen med ... hihi. *blink blink*. Puss på alla därute, ska försöka att ignorera min snoriga näsa, tunga känslan när jag andas, mina ömmande halsmandlar och min febriga värme och somna. Good luck, jag vet... men vad gör man? Ingen gillar ju fan att vara sjuk, jag tillhör inget undantag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0