Villkorslös kärlek....

.... har jag hittat. Har inte skrivit här på ett tag för jag har så mycket att göra nu när jag fått hem Chanel. Hon är helt enkelt untderbar. H+++++

Där skrev hon ja. Hon attackerar tangentbordet, busunge där. Det börjar gå bättre och bättre med henne nu. Inatt fick jag sova till 5 innan hon väckte mig, och hon väckte mig bara en gång. Bra bra. Hon blir ju så lekfull. Men inatt när jag vaknade till sen igen så hade hon lagt sig utmed mig fast längre ner på sängen och så låg hon så bara huvudet stack fram under påslakanet. Och igår somnade hon med  huvudet på kudden med, precis vid mitt ansikte. Hon är världens mysigaste underbaraste finaste. Hade jag reagerat på henne skulle jag hellre ha 30 cm stora vårtor över hela kroppen än att sälja henne. Träffar ni henne kommer ni fatta direkt vad jag menar. Skulle ju lägga in bilder med, men det blir säkert inte förrän nästa vecka nu så allt kommer verkligen i efterhand. Men har inte tid helt enkelt. Ska till Jönköping imorgon. Ska bli skönt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

Min blogg har vaknat nu igen!! (har inte hunnit läsa de senaste inläggen du skrivit här utan det får jag göra senare...)

krampuss

2009-05-20 @ 13:09:37
URL: http://nalletjejen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag vill se mera kort o foton på hur du och Channel har det i Jönköping... Kramar i massor...

2009-05-21 @ 19:49:36
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0