Dubai

Drömde en sån underbar dröm inatt, drömde att jag hade värsta jävla lägenheten i Dubai av någon anledning. Utsikten var staden ner mot hamnen och det var som en rund sjö i mitten precis innan bron precis nere vid vattnet. Det var massa fina gatuljus utmed hela bron och runt hela sjön, jättesvårt att förklara. Så hade jag som en solterrass ,och när man kollade neråt, så såg man en bit av alla andras, inga grannar på sidorna, helt fantastiskt. Inne i lägenheten var det helt otroligt fint med.

Igår morse drömde jag om farmor. Jag var på kryssning. När jag skulle åka hem var det helt plötsligt typ 1964, när mamma föddes. Träffade farmor så som jag såg henne i den åldern, som jag är nu. Hon pratade så varmt och förtroligt med mig så. Sen sa hon att jag ju var hennes barnbarn, men att jag inte var född än. Var så surrealistiskt på något sätt.

Många konstiga och faktiskt positiva drömmar, brukar vara så jobbiga drömmar när jag väl drömmer, beror väl på att jag är sjuk kanske, vem vet? :P

Vaknade kl 15 idag och sen har jag fredagsstädat, orkade egentligen inte, men det kommer inte fixa sig självt, jag har väntat i flera dagar utan resultat ;)


Nu ska jag väl försöka plugga lite, sen se på skit på tv. Hihi.

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0