Sömnproblem

Ja, den här veckan har jag haft fruktansvärda sömnproblem. Varje natt samma sak, kan verkligen inte somna förrän kl 3 på natten, hur jag än försöker. Inatt såg jag på Intervention igen, var en som drack 11-22 groggar per dag med 50% whisky i.

Jaja, nog om det. Igår så fixade jag här hemma, har flyttat runt och ändrat om. Nu ska jag sortera sopor, bädda om, dammsuga, sätta upp tavlor, vika tvätt, laga lunch, duscha och göra mig iordning, plugga lite kanske, diska, kanske ta mig en liten likör vem vet. Trots alla tråkiga måsten så känns det som en bra dag. Allt känns lättare liksom, speciellt att göra idag.

Önskar ibland att jag bodde på andra våning, så tråkigt när folk tittar in, även om det inte är många så är det inte kul att inte veta om någon ser in eller inte om man ska ha uppdragen efter kl 4 på eftermiddagen och ha tänt inne. Så tråkigt. På det sättet skulle jag vilja ha Tesses och deras lägenhet istället faktiskt. Justja, ska ner i förrådet med idag. Packa med ska jag väl.

Jaha nähä, måste börja göra det jag ska göra, så det blir klart någon gång.

Byby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0