Mellandagsrea

Hellu. Yes igår blev det att handla på mellandagsrean. Folk var fan helt schuuuka, kläder låg överallt på golvet typ och det var hur lång kö som helst typ på iaf 50 % av ställena. :) Men fick tag på mycket fint ändå ju :) En ny jacka, uggs (vinterskor, fodrade), 5 tröjor och 1 linne, hörlurar till ipoden och så upphöjda matskålar till felix. Så nu så har vi fått till lite av allt det vi behöver iaf. Bara att jobba.

Nu så ska det pluggas, känns bra ändå, men sen kommer juridiken, suck! Men det klarar man säkert av, eller snarare det SKA jag klara av. Bara ett år kvar nu ju, sjukt. Idag skiner solen, fett nice! Håller på att diska och fixa upp lite här hemma, det har förfallit lite lätt under jul kan man ju säga. Tog lite kort med Felix på jul, passade på när det fanns någon som kunde ta kort. Här kommer något av dem :)








Istapparna jag har utanför fönstret, så mysigt. Det man inte ser är hur fint det var i månljuset, oh my god säger jag bara. ;) :P

Nu fick jag sms också, sen blir det plugg som utlovat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0