Nu är det december, schukt

Ja går inte tiden ändå sjukt fort så säg? Igår så hade jag en hel del för mig, först så gjorde jag dugga, hade en irriterande hund och en irriterande katt som störde. Chanel gick framför dataskärmen, kåtade sig och gnuggade sig mot en, tryckte upp ansiktet i näsan/synfältet på en och gud vet vad. Felix gnällde och duggan var skitsvår. Vi får se hur det går helt klart...

Men nog om det. Här kommer lite bilder från igår och i förrgår tror jag. Idag kommer en kille och ska kolla på min lägenhet kl 4, hoppas verkligen att han tar den. Han ville ha lägenhet från 1/1 nästa år. Vore perfekt. Nu har jag tvättid sen så imorgon så kommer mamma och Mona och vi ska ha det festligt. Nice, ser verkligen fram emot det.











Jenjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0