Stjärnorna

Ja, igår kväll stod jag och kollade på stjärnorna när Felix gjorde sina behov, det var väl en kl 22 iaf på kvällen och då började jag filosofera. Stjärnorna glimmade sådär fint och det var jätteklart ute, så man kunde se Orions bälte och polstjärnan. Klart det finns liv på andra planeter började jag tänka. Man lärde sig ju i skolan att det finns x antal andra galaxer med x antal andra planeter med samma temperatur och förhållanden som jorden. Så jag tror stenhårt på det, klart det finns fler än vi där ute.

Idag så har jag iaf varit i Borås med mamma och Helene. Vi hittade till Hööks efter mamma irrat runt några varv. Så fick köpt en jättefin mjuk säng till felix, istället för den korgen han har nu, vilken han gillar men den knarrar så för det är som en korg runtikring. Sen fick jag köpt några leksaker och ben till honom, torrfoder till Chanel, möss till ormen och bakgrund till terrariet. Så det blir rätt dyrt ändå. Nu är det inte mkt att leva på kvar. Bestämde mig för att behålla jackan också som jag hade räknat med att mamma skulle ha, så nu har jag förköpt mig något idag, men det löser sig.

Håller på med min uppgift med Skinner nu, gud va en människa kan skriva konstigt och i cirklar och upprepa sig. JÄVLAR säger jag  bara, vilken komplicerad typ. Det går väl framåt men shit va tråkig bok, några ljusglimtar men de är få. Sen blir det tentamen den 14:e, nervös faktiskt, eftersom jag inte ens har boken, men å andra sidan så finns det övningar till den sammanfattningsboken jag har köpt på nätet så det ska nog gå vägen. Plockat ut paketet till mitt bredband och det idag på posten. Den 5:e kommer det tydligen igång. Så den 22:a blir det valpkurs med Felix.

Funderar på att göra om bloggen men det får bli en annan dag. Nu så ska jag gå och krypa ner tror jag, men först en väl förtjänt dusch. Kliar överallt just nu, jävla tröjor jag köpte, 60 % polyester, sen tror jag att det gjorde sitt när jag var uppe i stallet med. Kliar överallt hela tiden. FY FAN. Sicka utslag man har fått med, tur att de går bort så fort det lägger sig igen, surt tills det inträffar. Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0