Woppidilej

Här händer det saker, så därför jag inte hinner skriva så ofta, men nu så har det väl lugnat ner sig i en halvtimme kanske. Jo, det är ju så att jag flyttar i helgen för de som inte hänger med (om ens någon gör det, skriver mest för mig själv). Ska ju tyvärr flytta till tredje våning börjar jag känna nu när jag känner vikten och framför allt antalet på flyttkartongerna jag får ihop. Så i veckan så hade vi deadline på tisdag på en uppgift, 7 personer som skulle samsas om 3 a4, var verkligen en spännande upplevelse, då merparten var tjejer. Som upplagt för catfight. Men vi fick mer än godkänt på det, läraren var verkligen skitnöjd så det var jättekul. Sen så fick vi en uppgift som vi skulle svara på senast kl 18 idag, där vi skulle använda oss av den informationen vi skrivit i det första dokumentet. Vi skrev ju där om smärta och smärtsystemet och dysfunktion (när man t.ex. inte kan känna smärta över huvudtaget). Så nu skulle vi skriva om typ "mors lilla olle", kan man säga, eller jag skulle bearbeta och förklara för honom varför det gjorde ont när björnen bet honom och hjälpa honom att bearbeta varför den kanske bet honom och varför han ska vara glad att han kan känna smärta, då det är kroppens varningsklocka på att något är fel.

Så nu har jag skrivit det, flyttpackar emellanåt, sjukt mycket och ser inte fram emot att pulsa mig fram till uteförrådet för att få ut mina utemöbler och grillen som jag inte ska ha kvar. Så får se, måste ju göras, men ser INTE fram emot det som sagt.

I lördags var en sån SJUKT JÄVLA rolig kväll, aldrig mått bättre typ. Först så hade vi fotbad och marykay-provning med mona. Älskar den sugar scrub:en som de har som heter simply cotton, MÅSTE HA. Sen så drack vi lite och jag rökte faktiskt vattenpipa. Sen så i alla fall så var Micke (Tesses Micke) underbar nog att han körde oss in och gick ut med Felix en gång där på kvällen.


Direkt iaf när jag kom in på Olearys så var det en kille som fick "upp ögonen" för mig kan man säga. Sen så höll han sig till det hela kvällen. Bjöd mig på en drink, pratade, dansade och sen så helt plötsligt så ville han att jag skulle följa med till hans hotellrum. Var Scandic, precis mitt i stan och mamma och de skulle vara kvar ett tag så jag gick med. Gick därifrån efter någon timme och så (med kläderna på), men det var ändå jävligt trevligt. Han var en fruktansvärt otvungen och härlig människa och det var så skönt att få så mycket uppskattning och komplimanger från någon, det är så omtyckt man ska vara sen i sitt förhållande helt klart. I efterhand så är det faktiskt så man ångrar att man inte stannade, fanns ju två sängar :P Nej men han var så härlig nu när man tänker tillbaka på det. Han sa precis vad han ville och tyckte, och jag har ju inga problem med det heller. Det som var så härligt var att om jag var brutalt ärlig och sa att något kanske inte var bra, så kunde han ta det. Han t.o.m. uppskattade mig för det och tyckte jag var jävligt skön. Haha, så Olle 34 år från Sundsvall, bosatt i Sthlm, tack!

Gick iaf ut från hotellet precis när de skulle åka med taxin hem och kom precis med :) Vilken taxiresa sen, sa saker som verkligen lät skitsnuskiga. Började av misstag prata om mammas häst, som oturligt nog kallas för Bullen. I alla fall så var det en helt otroligt lyckad kväll.

Sen idag så har jag skrivit 4 a4 på en uppgift som ska vara inne på SÖNDAG! Sen på mån-tis så ska vi diskutera varandras, eller kommentera varandras, precis när jag ska flyttstäda. Bra timing där. Så hade inte ens tänkt ha datorn kvar men nu antar jag att det blir så. Vet inte hur jag ska sova förresten, hm.

Nu så blir det mer kaffe iaf och sen blir det till att sätta igång igen antar jag. Tjohej på en stund




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi verkar varit en bra kväll :) Kul att du kommer hem :)

2010-12-09 @ 21:19:46
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0