Avatar 3D

Ja, ikväll blev jag utbjuden på dejt av Jimmy. Han var så söt, han ringde och frågade vad jag hade för mig på kvällen, som om han inte visste att jag skulle vara med honom. Så vi gick på Avatar 3D och det var den bästa filmen jag har sett på hur länge som helst. Så fin så det finns inte, jag vill bo där i Pandora och jag vill vara en avatar. Jättemysig kväll och sen så var vi väldigt trötta efteråt, så kommer nog för första gången på länge kunna gå och lägga mig i tid.

Sen så är jag olycklig över min vikt något fruktansvärt just nu, måste göra något åt den, men så svårt när man älskar onyttig mat och godis så mycket som jag gör. Men men, får väl göra det till min kamp från och med nu. Det är för att jag verkligen inte är nöjd, verkligen inte. Chanel är ute nu, får se om hon vill komma in snart. På söndag så ska vi gå och kolla på lägenheter och imorgon fyller Tesse år! Stort grattis.

Sen fick jag godkänt på den andra tentan med, så det var väldigt skönt faktiskt, så nu tar jag nya tag. Har tandvärk, störigt. Hade tänkt skriva så mkt mer, men orkar nog inte det faktiskt. Idag fick vi till en skype, wow. Bra där. Men sov så gott alla. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0