Bilder

Mycket grill och bad på sistone, så härligt, nu är det verkligen sommar. Mmmm.

Daim har gått upp en storlek i maten nu och hon blir bara större och större, :)
Hon är faktiskt precis 1,5 år gammal idag.


Här fick vi stanna med bilen på väg till Visingsö, för att motorn på mamma och pappas bil kokade. Men vi kom dit till slut, iaf i en timme tills jag var tvungen att åka hem och jobba.

Frigo, killen... :) Så söt med sina vita morrhår.



Fendi, tjejen

Syskonkärlek (observera det svarta märket under Frigos tass, han har det bara på en av tassarna, ser så fräckt ut)

Mamma kunde inte varit nöjdare om hon försökte.



Lilla pisselisa ligger och sover, enda gången man vet att hon inte kissar på golvet *suck*



Kommentarer
Postat av: Karin

Söta kattungarna är!! Åh,först nu efter 3:e gången eller nåt, fick jag syn på snusdosan med på översta bilden... vad är det för sort? känner inte igen den. är det en rutin nu förresten, att snusa? :)

tänker på snus ibland, blir sugen. Men kan absolut hålla mig ifrån att köpa. lyckas på nåt konstigt sätt må illa när jag tänker på det. Men ändå är det fascinerande med snus. ;) kram puss gumman.

2010-07-08 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0