Blixtar och dunder

Ja i går så somnade inte jag alls. Somnade kl 7 imorse efter jag tvingats kräkas upp en alvedon jag försökt svälja, inte smart med min hals. Så har vaknat och ätit hos Therese är väl typ det jag hunnit med idag. Mår inte bra alltså. Förkyld, ont i halsen, snorig och febrig. Ska det aldrig ta slut?

I alla fall så åskar det och regnar och blixtrar här nu. Men det har lugnat ner sig lite just för tillfället men det kommer nog komma mer känns det som. Ska lägga in en bild på mina söta små katter igår när de var helt utslagna. Här kommer den.

Chanel, Frigo och Fendi



Sen var jag och Sofie på Netto en dag och så såg vi den här helt eminenta parkeringen. Någon som varit påtänd/full måntro?


Chanel har så skön stil när hon ligger och slappnar av, grodan brukar jag kalla henne.

Nä om man ska göra något roligt, typ hosta tills man kräks eller leta kissfläckar på golvet? Har hört av
mig till sms-guld idag och det verkar nice. Så imorgon kommer ett kuvert så ska jag byta in en ring allt. Som inte har något värde eller syfte. 

Man är helt klart populär när det åskar och man är sjuk, checka in!


Kram puss

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Wooow vilken snygg parkering ja!! vågade inte riktigt backa längre bak kanske?! :D haha. Åh ja visst är kissarna söta när de ligger som grodor! Men hon fuskar lite när ena bakbenet "rinner ner" över kanten sådär! :D de ska vara rakt upp! :D kram puss

2010-07-13 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0